Garanție și Retur
Producătorul declară că toate sistemele și componentele BARRIER sunt fabricate din materia primă de cea mai înaltă calitate,utilizând cele mai moderne și performante utilaje de producție și sunt conforme Directivei 98/83/EC: Calitatea apei potabile.
Producătorul și importatorul garantează funcționarea corespunzătoare a produsului pentru o perioadă de 24 luni (pentru persoanele fizice) și 12 luni (pentru persoanele juridice). Garanția este acordată în conformitate cu Legea 449/2003.
Perioada de garanție
- 24 luni (de la data livrării) este pentru defectele de fabricație și de material, se acordă în cazul achiziționării de către persoanele fizice și utilizării pentru uz casnic;
Perioada de garanție
- 12 luni (de la data livrării) este pentru defectele de fabricație și material, se acordă în cazul achiziționării de către persoanele juridice
Durata medie de utilizare a produsului este de 60 luni
cu condiția respectării instrucțiunilor de montaj și utilizare,care însoțesc produsul. ! Produsul își poate pierde garanția în cazurile indicate în manualul de utilizare.
REPARAREA ÎN GARANȚIE
Pentru remedierea, repararea defectelor apărute în perioada de garanție, cumpărătorul se va adresa vânzătorului, care are obligația de a remedia defectele apărute în termen de 15 zile de la data aducerii la cunoștință de către cumpărător despre defect, având la bază un document de predare-primire
Documentul de predare-primire va fi valabil doar în cazul în care este însoțit de documentele de achiziție: factura, bonul fiscal al vânzătorului.
RETUR
Persoanele Fizice care au achiziționat, produse online, au dreptul să le returneze în termen de 15 zile de la data de facturare. Pentru returnarea produsului să ne contactați pe adresa de mail: office@barrier.com.ro.
Costurile aferente transportului returului vor fi suportate de către client. Responsabilitatea expedierii și ambalării corespunzătoare a produsulor revine clientului, firma noastra nu își asumă responsabilitatea pentru coletele deterioarate datorită ambalării necorespunzătoare, afectate în timpul transportului.
Coletul va fi verificat la livrare, în cazul în care apar defecte cauzate de transport care afectează funcționarea produsului costurile aferente remedierii problemei vor fi deduse din suma returnată.
În cazul în care produsul ajunge complet distrus furnizorul își rezervă dreptul de a refuza coletul.
Produsele returnate trebuie să fie însoțite de certificatul de garanție în original și copie a facturii de achiziție. În funcție de opțiunea clientului, banii se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 30 zile de la primirea produsului într-un cont bancar indicat de client.
Important:
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile sau consumabilele sigilate, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit) dacă produsul este returnat în această stare, clientul este îndreptățit să solicite rambursarea întregii sume plătite. Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Consumabilele se pot returna doar sigilate și nefolosite
În cazul în care clientul dorește să returneze un echipament folosit, costurile de înlocuire a consumabilelor vor fi suportate de acesta.